Rynek pracy
4 lutego 2019

Zarządzaniem biurem tłumaczeń. Czego potrzebuje Twoje biuro?

Być może niektórym osobom, biura tłumaczeń kojarzą się nadal z niewielkimi firmami, w których pracuje kilku tłumaczy. W większości przypadków obraz ten nie jest jednak zgodny z prawdą. Współczesne, nowoczesne biura tłumaczeń to duże korporacje, które zatrudniają nie tylko osoby odpowiedzialne za wykonywanie przekładów, ale także administrację, marketing, czy kadry. Osoba odpowiedzialna za zarządzanie takim biurem staje zatem przed nie lada wyzwaniem. Jednocześnie, w takich firmach realizowanych jest mnóstwo projektów, które trzeba dobrze skoordynować. Bardzo przydatne okazują się w takiej sytuacji nowoczesne narzędzia, które zostały stworzone specjalnie dla biur tłumaczeń.

Efektywne zarządzanie biurem tłumaczeń - na czym polega?

Aby biuro tłumaczeń działało sprawnie, realizowało wyznaczone cele oraz skutecznie pozyskiwało kolejne zlecenia, niezbędne jest zapanowanie nad wszystkimi jego działaniami. Przejrzysta baza klientów oraz podwykonawców, możliwość swobodnego zarządzania poszczególnymi projektami pod względem wyceny, ich realizacji oraz zapłaty za zlecenie, a przy tym również poukładane działania sprzedażowe, które przynoszą oczekiwane rezultaty. To tak naprawdę tylko przykłady obszarów, które muszą być doskonale poukładane, aby biuro działało tak jak należy. Na pierwszy rzut oka może się to wydawać wręcz niemożliwe, ale specjalne oprogramowania dedykowane biurom tłumaczeń, mogą znacząco ułatwić nam poradzenie sobie z takimi zadaniami. Co zatem polecają nam specjaliści w tym zakresie?

system XTRF

XTRF - oprogramowanie do zarządzania biurami tłumaczeń

Zgodnie z opinią specjalistów oraz samych użytkowników, XTRF to w tym momencie najlepsze oferowane nam narzędzie do zarządzania biurami tłumaczeń. Jego historia sięga roku 2004, jednak jest ono na bieżąco aktualizowane, dzięki czemu jest coraz bardziej funkcjonalne i odpowiada potrzebom współczesnego użytkownika. Bardzo szeroki zakres działania programu XTRF sprawia, że wspiera on funkcjonowanie samej firmy, jak i realizację wszystkich projektów, którymi aktualnie zajmuje się takie biuro tłumaczeń.

XTRF - funkcje ułatwiające pracę biura tłumaczeń

Kompletne bazy danych, do których mamy łatwy dostęp w dowolnej chwili to tak naprawdę podstawa w każdej firmie. Dlatego też, XTRF umożliwia nam tworzenie baz samych klientów, jak i podwykonawców, którzy zajmują się realizacją poszczególnych zleceń. Dzięki temu, współpraca z tłumaczami oraz zleceniodawcami jest znacznie łatwiejsza, co również może się przekładać na to, że będą oni chcieli ponownie korzystać z usług biura.

Wielu użytkowników oprogramowania XTRF niezwykle ceni sobie także jego funkcje związane z zarządzaniem sprawami finansowymi biura. Chodzi tutaj chociażby o przygotowywanie ofert cenowych, zarządzanie fakturami, ale także planowanie budżetu firmy, kontrolowanie zaległych płatności, czy też kalkulowanie dochodów.

Program XTRF umożliwia nam także skuteczne budowanie strategii sprzedażowych, które mogą w rezultacie przynieść nam większe zyski. Co więcej, pozwala zarządzającemu kontrolować jakość pracy poszczególnych tłumaczy i w razie potrzeby reagować na niedociągnięcia, które mogą mieć wpływ na ocenę pracy całego biura tłumaczeń.

Więcej na stronie www.xtrf.eu

Zobacz

21 października 2019

Rekordowo niskie bezrobocie

Nowy rok, a szczególnie następujący po nim miesiąc luty niósł za sobą ogromny spadek...
21 października 2019

Różnice między Executive a Direct Search

Rynek pracy w ostatnich latach przechodzi bardzo dynamiczne zmiany. Związane jest to z kilkoma...
13 października 2019

Praca – czy trudno ją znaleźć?

Krąży wiele mitów dotyczących poszukiwania zatrudnienia w naszym kraju. Wiele osób...
Audio - Nautilus Kraków
Polecamy


 
Przegląd rynku