Marketing
6 sierpnia 2018

Wizytówki reklamowe

Wizytówki reklamowe od lat nie wychodzą z mody. Są najbardziej standardową formą reklamy bezpośredniej. Dzięki nim można nawiązać kontakty biznesowe, zostać zapamiętanym, zadbać o profesjonalny wizerunek. Mimo, że wiele firm promuje się w Internecie, to nadal wizytówki cieszą się ogromną popularnością i zdecydowanie warto je mieć.

Wizytówki reklamowe - kiedy są potrzebne?

Odpowiedź na powyższe pytanie jest prosta. Wizytówki przydać się mogą zawsze i wszędzie. Nie ważne, czy jesteś osobą prywatną, freelancerem, prowadzisz małe lub średnie przedsiębiorstwo. Te niewielkie karteczki warto mieć przy sobie, gdyż nigdy nie wiadomo, kiedy akurat spotkasz potencjalnego klienta, partnera biznesowego czy też inwestora. W świecie biznesu niezwykle istotną rolę odgrywa “networking”, czyli sieć kontaktów, dlatego każdy przedsiębiorca powinien starać się go stale powiększać.

Wizytówki reklamowe sprawdzą się doskonale podczas spotkań biznesowych, targów branżowych, szkoleń czy też konferencji. Dzięki wizytówce zostaniesz zapamiętany i wzmocnisz swój wizerunek. Ponadto pozwolą Ci one zyskać nowych klientów, zainteresować potencjalnych odbiorców swoim biznesem lub dostać pracę.

wizytówki reklamowe

Jaka wizytówka będzie najlepsza?

Na rynku dostępne są przeróżne wizytówki reklamowe. Różnią się one wielkością, kształtem, kolorem czy rodzajem papieru, z jakiego zostały wykonane. Ich wybór w głównej mierze zależy od fantazji przyszłego posiadacza, bowiem profesjonalne firmy drukarskie są w stanie spełnić życzenie nawet najbardziej wymagającego klienta. Standardowa wizytówka ma klasyczny, elegancki, prostokątny kształt.

Jeśli jednak chcesz się wyróżnić, możesz zdecydować się na te z zaokrąglonymi rogami, kwadratowe czy ozdobne na papierze z fakturą. Kartoniki mogą być jedno- lub też dwustronnie zadrukowane na typowy, czarny kolor bądź być wielobarwne. Aby zwiększyć wytrzymałość, warto wybrać opcję z uszlachetnianiem papieru, dzięki czemu papier zyskuje odporność na zalanie wodą czy ścieranie. Posiadając własną firmę i logo warto wytłoczyć je na wizytówce lub skorzystać z techniki hot-stampingu. Szeroka oferta, jaką posiadają drukarnie, pozwoli Ci stworzyć idealną dla siebie wizytówkę.

Co powinno znaleźć się na wizytówce reklamowej?

Przede wszystkim na wizytówce reklamowej powinna znaleźć się godność właściciela lub nazwa firmy, którą chce reklamować się w ten sposób. Należy na niej umieścić ponadto dane teleadresowe oraz swoją stronę internetową, aby osoba, której wręczymy karteczkę mogła się z nami z łatwością skontaktować. Jeśli posiadasz logo, ono także powinno być umieszone na blankiecie. Warto na wizytówce umieścić swoje zdjęcie, ale trzeba zaznaczyć, że musi być ono wykonane profesjonalnie, a nie może być to na przykład selfie. Ciekawa oprawa graficzna pomoże wyróżnić się na tle konkurencji, zostać zapamiętanym i zaciekawić potencjalnego klienta. Dobrym pomysłem jest skorzystanie z usług grafika, który zaprojektuje idealną wizytówkę, odpowiednio dobierze kolory, format czy kształt.

Wizytówki reklamowe pozwolą Ci osiągnąć w biznesie więcej i rozwinąć swoją działalność. Dzięki nim pozyskasz nowe znajomości oraz rozszerzysz sieć kontaktów. Dodatkowo możesz zainteresować swoją osobą bądź ciekawym pomysłem potencjalnego inwestora. Dlatego więc opłaca się stworzyć oraz zawsze mieć przy sobie te niewielkie karteczki.       

Zobacz

28 kwietnia 2018

Zszywacz elektryczny, czyli nowoczesna organizacja przestrzeni biurowej

Dobra organizacja przestrzeni biurowej to nie tylko utrzymanie w niej nienagannego porządku i...
30 marca 2018

Grywalizacja w programach lojalnościowych – platforma customer engagement

Skłonienie danej osoby do zakupu konkretnego produktu pierwszy raz jest najczęściej...
27 marca 2018

Działania Facebooka na temat udostępniania informacji nie są niezwykłe

Przedsiębiorstwa zajmujące się reklamą internetową od dawna używały informacji z...
Audio - Nautilus Kraków
Polecamy


 
Przegląd rynku