Motoryzacja
15 marca 2018

Lexus zaprasza na salony

29 marca Lexus otworzył w centrum Tokio nowy salon promujący markę, w którym można nie tylko zapoznać się z samochodami japońskiej firmy, ale przede wszystkim zakosztować ducha luksusu, spróbować wyrafinowanych potraw podanych w wyjątkowo wykwintny sposób czy kupić ekskluzywne przedmioty codziennego użytku firmowane przez Lexusa.

Centrum o nazwie „Lexus Meets...” znajduje się w wieżowcu w dzielnicy Hibiya, położonej niedaleko Pałacu Cesarskiego i wielu budynków rządowych. W przestronnych, jasnych wnętrzach o wykończeniu łączącym nowoczesny design i szlachetne materiały, urządzono galerię, butik, kawiarenkę oraz dyskretnie wkomponowane w całość stanowiska ekspozycyjne dla samochodów.

salon leksus

Galeria i butik pod szyldem „Steer and Ring” prezentują dzieła sztuki i designerskie przedmioty codziennego użytku, nawiązujące do luksusowego charakteru marki. W butiku można na przykład kupić wykonany z tytanu, izolowany próżniowo kufel do piwa za 235 dolarów, ekskluzywny parasol za 358 dolarów czy łopatkę ogrodniczą za 95 dolarów.

Koncepcyjna kawiarenka „The Spindle”, której nazwa nawiązuje do będącego znakiem rozpoznawczym aut Lexusa grilla chłodnicy w kształcie klepsydry jest miejscem, gdzie można spotkać się i porozmawiać, delektując się wyrafinowanymi daniami podanymi w wykwintny sposób. Nawet pieczony kurczak, sałatka z tradycyjnych japońskich składników, kanapki czy lemoniada mają tu wyjątkowy charakter.

Szyld „Touch and Drive” zaprasza gości do osobistego zapoznania się z samochodami Lexusa. Można je tu dokładnie obejrzeć z zewnątrz i od wewnątrz, dotknąć każdego szczegółu, a także wybrać się na jazdę próbną po centrum Tokio każdym z jedenastu dostępnych modeli.

To nie jedyny tego rodzaju lokal Lexusa w Tokio. Podobną placówkę o nazwie Intersect by Lexus otwarto w dzielnicy Minami Aoyama w sierpniu 2013 roku. Ideą jego twórców było zaproszenie gości do świata Lexusa i podzielenie się z nimi klimatem komfortu i doskonałości, które są nierozerwalnie związane z tą marką. Szef japońskiego koncernu Akio Toyoda określił Intersect „sekretną enklawą, w której można się cieszyć życiem”, miejscem zarówno niezobowiązujących spotkań, jak i wyjątkowych wydarzeń.

leksus w tokio

Wystrój wnętrz Intersect by Lexus, którego autorem jest renomowany designer Masamichi Katayama ze studia Wonderwall, łączy subtelną elegancję z akcentami nawiązującymi do techniki motoryzacyjnej. Odpowiedzialność za kulinarną stronę przedsięwzięcia powierzono mistrzowi sztuki kucharskiej Tomasowi Regerowi, od lat działającemu w najbardziej wyrafinowanych restauracjach Bliskiego Wschodu. Niepowtarzalny klimat lokalu tworzą również starannie dobrana oprawa dźwiękowa oraz stworzone specjalnie dla Lexusa aromaty.

Drugi lokal Intersect by Lexus uruchomiono w 2015 roku w sercu prestiżowego centrum finansowego DIFC (Dubai International Financial Center). Owo kameralne miejsce łączy w sobie galerię sztuki, czytelnię, nastrojową kawiarnię i bistro, a także butik z firmowanymi przez Lexusa ekskluzywnymi przedmiotami. Kolejny Intersect by Lexus ma ruszyć w Meatpacking District, jednej z najmodniejszych dzielnic Nowego Jorku.

Zobacz

12 grudnia 2024

Najtańsze samochody w leasingu dla firm i osób prywatnych - ranking 2024

Leasing to jedna z najpopularniejszych form finansowania zakupu samochodu dla firm oraz osób...
6 lipca 2024

Gdzie można kupić samochód Omoda?

Omoda to dynamiczna i nowoczesna marka, która szybko zdobyła popularność na rynku...
22 maja 2024

Ile można zaoszczędzić kupując samochód z poprzedniego rocznika?

Kupując samochód, każdy z nas marzy o najlepszej możliwej ofercie, która przyniesie nam wysoki...
Audio - Nautilus Kraków
Polecamy


 
Przegląd rynku