Marketing
22 maja 2020

5 rzeczy, o których warto pamiętać przy projektowaniu wizytówki

Niewielka kartka, która niesie ze sobą wiele informacji. Już na pierwszy rzut oka może określić profesjonalizm danej firmy. Wizytówka, choć mała, ma ogromne znaczenie w biznesie. Zarówno właściciele przedsiębiorstw, jak i ich pracownicy powinni posiadać dobrze zaprojektowane, imienne wizytówki.

Format

Każdy, kto pracuje nad projektem wizytówki, stoi przed ważnym pytaniem – „wybrać tę standardowych rozmiarów czy może postawić na oryginalność”? Obydwa rozwiązania mają swoje dobre i złe strony. Wizytówki w tradycyjnym wymiarze są bardziej praktyczne, bo bez problemu osoba, której została wręczona może przechowywać ją w portfelu lub wizytowniku. Z kolei te o niestandardowych kształtach, m.in. kwadratowe, wyróżnią firmę w tłumie i na dłużej zapadną w pamięć.

Wzbogacenie

Kwestia tradycji nie dotyczy jedynie rozmiaru, ale także wszelkich uszlachetnień. Najprostsze wizytówki są jednokolorowe i zawierają najważniejsze dane (tj. informacje o stanowisku, dane kontaktowe oraz logo firmy). Nowoczesne drukarnie dają jednak dużo więcej możliwości. Na stronie https://chroma.pl/pl można zamówić wizytówki złocone, z lakierem UV 3D, na papierze ozdobnym czy srebrzone. Takie dodatki sprawią, że nawet karta standardowych rozmiarów zostanie zapamiętana przez odbiorcę.

Liczba stron

Mowa oczywiście o stronach wizytówki! Niektórzy decydują się na najprostszą wersję, gdzie zamieszczają jedynie podstawowe dane, inni zapełniają zarówno awers jak i rewers. Na pierwszym z wymienionych powinny znaleźć się informacje kontaktowe, z kolei drugą stronę można zagospodarować niemal dowolnie, np. umieszczając duże logo lub decydując się na ozdobny druk.

Informacje

Wydawać by się mogło, że kwestia danych na wizytówce jest oczywista. Obecnie jednak odchodzi się od standardów i zamiast pełnego adresu firmy, ogólnego numeru telefonu lub faxu na awersie zamieszcza się skrócone informacje. Imię, nazwisko, stanowisko właściciela wizytówki, e-mail i telefon komórkowy – to najczęściej zawierane dane. Na wizytówce często umieszcza się także adres WWW strony firmowej.

Kwestie techniczne

Rodzaj papieru i jego gramatura to kolejne rzeczy, na które należy zwrócić uwagę. Najlepiej skonsultować je z drukarnią. Na stronie chroma.pl/pl  już podczas składania zamówienia można wybrać odpowiednią specyfikację.

Projektowanie i produkcja wizytówki powinny być przemyślane. To, jak będzie wyglądała w znacznej mierze wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa. Im będzie ładniejsza – tym bardziej zachęcająca do kontaktu!

Artykuł sponsorowany

Zobacz

22 maja 2020

Dlaczego strategia marketingowa jest tak istotna?

​ Mnogość firm (świadczących usługi i sprzedających dobra) sprawia, że trudno jest...
21 listopada 2019

Artykuły sponsorowane – dlaczego warto wykorzystać je w promocji marki?

Artykuły sponsorowane są ważnym elementem kampanii content marketingu. Coraz częściej...
14 października 2019

Co babcia i dziadek robią na Facebooku? Zobacz, jakie treści lajkują seniorzy

Internauci po 65. roku życia spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych. Nie...
Audio - Nautilus Kraków
Polecamy


 
Przegląd rynku